welcome 2008

Merry Christmas
and
A Happy New year

12 comments:

Anonymous said...

اذا كنت انت هذه الطفلة الجميلة التى تلعب فأنا أحب أن ألعب معها

كل سنة وانت دائما طيبة .. أعاد الله عليك العام الجديد وقد حققت كل امانيك

semsem said...

Happy New year

Anonymous said...

لأه.. ماما قالت لى ماتلعبيش مع حد
:P ;)

أشكرك , و كل يوم و عام و انت فى أتم صحه و سعادة

:)

Anonymous said...

semsem
Happy New year 2
merci :)

Anonymous said...

هابي نيو يير كارول و كل سنه و انتي طيبه و انشاء الله سنه 2008 تبقي سنه مثمره و ناجحه و ماليانه بكل حاجه حلوه ياقمر

Anonymous said...

اجندا حمرا
merci ya gamela

Happy New year 2 ;)

micheal said...

كل سنه و أنتي طيبه و يا رب تتحقق أحلامنا في السنه الجديده
تحياتي

carol 2002 said...

micheal
merci
وانت بكل خير مع كل يوم جديد
أتمنى لك كل التوفيق
:)

طاهر خشاب / Taher Khachab said...

Happy new year.

على فكرة قولي للماما أنا مش "حد" أنا طاهر عشـان تلعبي معايا

carol 2002 said...

طاهر خشاب / Taher Khachab

كده .. طيب جميل
دانا كنت خايفه لا ملائيش حد يلعب معايا
كده انا مطمنه

ثانيه واحد بس
هاسأل بابا (الله يرحمه )علشان مايزعلش
منى
:))) :P

كل سنه وانت طيب
و شكرا على مرورك
نورتنى :)

Carol said...

كل سنه و أنت طيبة يا كارول
معلش جاية متأخرة شويتين ثلاثة
:)

Anonymous said...

carol
وانتى بكل خير وسعادة يا جميلة
;)